KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20080602

Jangan Asyik Berpolitik

Saya amat bersetuju dengan artikel Mingguan Malaysia 1 Jun 2008 yang berikut Utusan Malaysia . Antaranya ianya memperkatakan

" Apapun ahli-ahli politik tidak kira dari parti mana sekalipun perlu memahami bahawa rakyat sedang memerhati gelagat mereka. Tidak kisahlah mereka mahu menjadi badut di Parlimen atau menjadi wira dalam parti mereka, apa yang pasti rakyat kini sedang berhadapan dengan krisis yang lebih besar iaitu kenaikan harga minyak dunia dan harga barang makanan."

InsyaALLAH saya akan kemaskini mengenai isu ini, esok lusa, kerana saya sedang berada di luar Negeri Sembilan ketika ini. Semalam seorang kenalan saya dari parti UMNO N.Sembilan menalipon saya. Saya beritahu dia mudah sahaja, kalau UMNO hendak kembalikan kepercayaan rakyat, wakil rakyat mereka hendaklah lakukan kerja sebagai wakil rakyat , dengar dan selesaikan masalah rakyat. Itu sahaja. Dan dia pun bersetuju dengan pendapat saya. Dan saya minta dia sampaikan mesej ini kepada pimpinan serta wakil rakyat UMNO di Negeri Sembilan. Nasihat saya tadi adalah atas dasar peribadi saya dan sebagai seorang rakyat di Negeri Sembilan juga sebagai seorang Islam yang bersaudara.