KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20081028

Nak tahu tempat senang parking di Seremban ?

Kalau pergi bandar Seremban masa hari bekerja , memang payah betul nak cari tempat letak kereta. Apatah lagi kalau ada urusan di bank dan sebagainya. Ada kalanya hilang juga sabar nak cari tempat letak kereta, pusing 4-5 kali belum tentu jumpa lagi.


Kini ada satu tempat letak kereta yang sedikit mudah untuk jumpa yang kosong. Tempatnya ialah di jalan hadapan Bazaar MAINS. Patutlah ramai orang tak jumpa Bazaar MAINS , walaupun Bazaar MAINS ni terletak di tengah-tengah pusat bandar Seremban , berhampiran dengan The Store Seremban.

Ini disebabkan jalan di Bazaar MAINS ialah jalan satu hala yang hanya boleh masuk dari Jalan Dato Bandar Tunggal. Kalau kita dari The Store atau nak ke The Store melalui jalan Tunku Munawir memang tak boleh masuk jalan Bazaar MAINS ni , iaitu Jalan Dato Abdul Rahman.

Jadi kalau nak cari jalan yang senang sikit nak cari tempat letak kereta di tengah kesesakan bandar Seremban , cubalah di jalan Bazaar MAINS. Ada masa singgahlah di Bazaar MAINS , tengok pelbagai produk di sana , terutamanya kain tudung, kain batik, barangan kraf, kedai jahit, kedai herba tradisional dan sebagainya.

Sudi-sudi ziarah Blog Bazaar MAINS di http://bazaarmains.blogspot.com/