KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20090111

Grafiti BOIKOT ISRAEL di Negeri Sembilan



Kemarahan rakyat terhadap kezaliman tentera pengganas Israel semakin memuncak. Kemarahan ini diluahkan dalam bentuk grafiti (contengan) di atas jalan raya di depan kedai Taman Alamanda , Senawang , Negeri Sembilan. Bendera Israel dibiarkan dipijak-pijak di atas jalanraya dengan tulisan BOIKOT ISRAEL

1 ulasan:

AntiJajah berkata...

Assalaamualaikum Saudara Rozmal,

Alhamdulillah! Semoga Allah memberkati usaha anda. Teruskan BOIKOT. BOIKOT ZIONIS! JAHANAM ISRAEL. Semoga boikot kali ini akan berterusan, bukan sekadar manifestasi kemarahan, yang bersifat sementara. Matlamat akhir kita sepatutnya ialah melemahkan (kalau pun tidak boleh melumpuhkan) ekonomi Zionis supaya:
1. Sumbangan dana oleh syarikat-syarikat Yahudi kepada pelobi-pelobi polisi di Amerika (dan egara-negara maju lain) berkurangan dengan ketara (kalau pun tidak terhenti sama sekali). INI YANG PALING PENTING.
2. Sumbangan dana oleh syarikat-syarikat Yahudi kepada Negara haram Israel berkurangan dengan ketara
3. Pelaburan syarikat-syarikat multinasional Yahudi di Israel berkurangan dengan ketara

Saya berkempen supaya memboikot perniagaan Zionis Yahudi secara spesifik/terpilih, seragam dan berterusan. Saya mengenengahkan pendekatan yang pratikal, yang mudah diikuti oleh khalayak—HANYA SATU JENAMA UNTUK SETIAP PRODUK. Risalah-risalah berwarna dibuat sendiri, mengandungi hanya produk yang ada di pasaran Malaysia sahaja. Setiap syarikat yang tersenarai dituruti dengan barisan produk-produk masing-masing berserta tanda dagang dan logo.

Untuk memuat-turun risalah-risalah dalam format PDF sila ke blog saya:

http://boikot-boycott.blogspot.com/

Blog ini khusus untuk wacana boikot. Risalah-risalah dikemaskini secara berterusan dari masa ke semasa.

Semoga Allah memberkati usaha anda

AntiJajah.