KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20110302

Ada hantu di Homestay Inap Desa N.Sembilan?


Sepatutnya kita banyak mengagungkan kehebatan, kebesaran, kekuasaan ALLAH Yang Maha Esa, bukan banyak siar cerita hantu di tv dan panggung wayang atau pameran hantu di muzium. Jika tidak inilah jadinya. Hantu pun suka kisah mereka keluar tv dan panggung wayang, akhirnya mereka pun suka tinggal di homestay dan inap desa. Mungkin boleh dijadikan produk pelancongan agaknya, bercuti bersama hantu raya.

Kisah hantu di bakal Homestay Kg Gadong, Rembau di http://bedaduz2.blogspot.com/2011/02/fara-fauzana-dan-kisah-hantu.html

Kisah hantu di Kg Gadong , Rembau sebelum ini di http://waghih.blogspot.com/2010/09/hantu-pocong-rembau-pontianak-pilah-api.html

Rembau boleh jadi daerah Hantu di http://waghih.blogspot.com/2010/10/rembau-boleh-jadi-daerah-hantu-perlu.html

Takut hanya kepada ALLAH Yang Maha Esa.

1 ulasan:

Pusat Usahawan MARA Negeri Sembilan berkata...

itulah masalahnya belia para pengamal media (geng2 pembuat filem) di Malaysia lebih bermotivasikan keuntungan berbanding nilai2 keagamaan, nilai2 moral yang tinggi dan sekiranya mereka ini terdiri dari golongan beriman, pasti mereka kurang penglibatan didalam hal sebegini.

Ada yang bertujuan murni kononnya untuk menyedarkan masyarakat, tetapi kita tahu, kemampuan mereka meninggalkan imej ketakutan dalam minda separa sedar penonton lebih berjaya. Jangan ada pengarah filem di Malaysia agen freemason dan illuminati dah la..