KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20150123

Ada sesiapa boleh bantu kes bawah ini



Ada sesiapa boleh bantu kes bawah ini harap maklum saya 0122267406 atau rozmal@yahoo.com
23 Jan 2015;

assalammualaikum tn hj..terlebih dahulu saya mohon maaf.
bberapa perkara saya mohon pertolongan dr tn hj,moga ada yg sudi membantu.
- .berkenaan kedai saya yg masih terbengkalai.dpt saya niaga tuk sara hidup anak2saya..suami saya risau sangat x dapat nak siapkan...saya tak dpt nak wat ape.
- .berkenaan atap dapur rumah saya..last tukar 1989..sekarang bocor sana sini.saya dah cuba mohon pusat zakat..kawan saya g tahu boleh mohon. .dan dia dpt tukar atap..tp bila saya mohon,isi borang,tiba bagitahu tak ada peruntukan di pusat zakat melaka..kalau masa hujan bocor sana sini,,saya pun risau kalau air hujan tu terkena oven saya buat kuih.
saya cuba gak minta tolong dgn adik beradik,,,mungkin mereka x mampu nak tolong,
terima kasih.

Tiada ulasan: