KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20061003

Peluang Kongsi Harta Dengan Anak-Anak Yatim

Semua harta dan wang ringgit yang kita milikki hasil titik peluh keringat siang dan malam serta perit jerih belajar di menara gading adalah milik Allah yang Maha Kaya. Ianya hanyalah pinjaman di dunia yang fana ini. Kini kita berpeluang untuk berkongsi harta dan wang ringgit yang dipinjamkan ini dengan anak-anak yatim dan pelajar-pelajar miskin, mudahan-mudahan Allah akan meggantikannya dengan harta yang kekal milik kita dengan berlipat kali ganda di akhirat, alam yang kekal abadi selama-lamanya

Adalah dimaklumkan Nisa' NS akan mengadakan " Program Sayangi Kami" yang mana dalam program ini anak-anak yatim dan pelajar-pelajar miskin di sekitar Negeri Sembilan akan menerima sumbangan sama ada berbentuk wang ringgit dan barangan hasil sumbangan orang ramai dan para dermawan.

Penyerahan sumbangan ini akan diadakan pada hari Isnin 16 Oktober 2006 jam 3 petang di Gedung Lalang 162, Ampangan, Seremban, Negeri Sembilan.

Justeru itu, pihak Nisa mengalu-alukan sumbangan dalam bentuk wang ringgit mahupun barangan bagi membantu meringankan penderitaan anak yatim dan pelajar miskin ini bagi sama-sama merasai kegembiraan menyambut Ramadhan dan Hari Lebaran.

Sebarang pertanyaan untuk sumbangan barangan boleh menghubungi Puan Norwani (O13-3851202), Cik Jazilah (019-3073100) atau Cik Hanadiah (013-2069775)

Sumbangan boleh disalurkan ke
NISA’ NEGERI SEMBILAN
No.835, Jalan Sri Pulai 38,
Taman Sri Pulai 3, 70200 Seremban, Negeri Sembilan