KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20051029

Ahli Politik Terengganu hantar SMS seks dan lucah

Harap Pak Lah siasat dakwaan ini sekiranya benar ianya melibatkan ahli politik, wakil rakyat atau mungkin EXCO Kerajaan Negeri Terengganu.

Harian Metro 28 Okt : Edisi Timur: SMS tagih cinta janda
http://www.hmetro.com.my/Current_News/HM/Friday/BeritaUtama/20051028084141/Article/indexm_html
Oleh Wan Adlina Wan Ab Aziz

KUALA TERENGGANU: Seorang ahli politik di negeri ini, didakwa sanggup menggoda seorang janda beranak satu dengan mengirim ratusan mesej khidmat pesanan ringkas (SMS) berunsur seks bagi menagih cinta wanita itu.

Harian Metro difahamkan, ahli politik berkenaan yang juga seorang eksekutif sebuah syarikat di negeri ini, dikatakan tidak henti-henti mengganggu janda berkenaan melalui SMS dan panggilan telefon berbau lucah.

Mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Anita, 31, dari Chendering, di sini, mendakwa mesej berkenaan kebanyakannya berunsur lucah walaupun ada juga kata-kata manis seolah-olah mahu memerangkapnya.

Katanya, dia memang mengenali ahli politik berusia awal 40-an terbabit sejak 1990-an lagi tetapi menganggapnya sebagai kawan walaupun dia kini menjadi ibu tunggal selepas berpisah dengan suami dua tahun lalu.

Menurutnya, sebelum berkahwin, dia menganggap lelaki berkenaan sebagai abang angkatnya dan tidak menyangka sama sekali dia menaruh perasaan cinta yang mendalam sehingga mahu menjadikannya sebagai isteri.

“Sejak berpisah dengan suami, gangguannya semakin ketara hingga saya tertekan berikutan kiriman mesej berunsur seks dan lucah bertubi-tubi.

“Lebih-lebih lagi, dua hari lalu, saya menerima panggilan daripada seorang wanita yang mengakui temannya, mendakwa mengadakan hubungan seks dengan ahli politik itu di hotel terkemuka setiap kali bekerja di luar daerah sejak setahun lalu,” katanya ketika ditemui Harian Metro, semalam.

Anita berkata, dia terkejut dengan dakwaan wanita berusia 24 tahun itu yang juga mengaku ahli politik berkenaan memiliki teman wanita lain walaupun sudah beristeri.

“Ahli politik itu sudah beristeri dan mempunyai anak, tanpa segan silu memujuk saya menjadi isteri keduanya.

“Ajakan itu menjadi semakin serius sejak sebulan dua ini menyebabkan saya mula meragui keikhlasannya terutama selepas mendengar cerita teman wanitanya,” katanya.

Menurutnya, pelbagai janji manis ahli politik menabur demi menarik perhatiannya, tetapi dia bersyukur mengetahui perkara sebenar sebelum terlambat.

“Saya bersyukur kerana tidak menjadi mangsanya tetapi tidak tahu nasib gadis lain yang dipercayai pernah terperangkap dengan tindakannya,” katanya.

Menurutnya, antara mesej berbaur lucah yang diterimanya ialah ‘Abang dah ready ni nak @#%$, habis ni nak @#$% lama-lama sikit, Thanks syg, u meant everything to me, after so many years waiting for this moment.’

Mesej lain termasuk ‘Dan peluk cium dari abg yang hensem ni’ ‘Jgn la macam tu syg, abg di sini sentiasa rindukan syg di sana’ dan banyak lagi.

“Bagaimanapun, satu mesej yang jelas menunjukkan dia seorang yang berdolak-dalih dan suka permainkan wanita ialah ‘Syg, bukan niat abg tak nak segerakan nikah kita, tapi sekurang-kurangnya nak syg tau isi hati dan perangai abg sebelum kahwin’,” katanya.

Menurutnya, dia tidak menyangka sebagai seorang ahli politik yang disegani sanggup melakukan perbuatan terkutuk yang ditegah agama demi memuaskan nafsu seksnya.

Anita berkata, dia tidak menolak kemungkinan membuat laporan jika keadaan memerlukan dan gangguan terhadapnya semakin keterlaluan.

Tiada ulasan: