KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20120304

Semua pihak perlu promo usahawan di N.Sembilan


Sebelum ni puas saya mencari perkhidmatan Pesuruhjaya Sumpah di Seremban, dalam laman web MARA, Dewan Perniagaan Melayu, Majlis Agama Islam, PERKASA, UMNO, JATI (oops masa tu belum ada JATI) juga PAS, akhirnya jumpa dalam satu laman web yang tidak popular dan amat kurang capaiannya.

Nampaknya di N.Sembilan dan mungkin negeri lain di Malaysia ini perlu usaha bersepadu semua pihak untuk mempromosi para usahawan kita. Manafaatnya bukan hanya kepada para usahawan, tetapi kepada kita para pengguna agar mudah mendapatkan perkhidmatan dengan pantas dan yang memberikan perkhidmatan yang terbaik

Nak harapkan saya promo, saya cuma boleh promo dalam blog usahawan yang saya buat sendiri di http://usahawann9.blogspot.com


Kepada mereka yang memerlukan pekhidmatan Pesuruhjaya Sumpah di Port Dickson boleh dapatkan daripada butiran berikut :

Butir-butir yang penting tentang khidmat saya:

PERKHIDMATAN PESURUHJAYA SUMPAH

Haji Halim Bin Haji Hamid

Alamat:

No. 11, Tingkat 1, Taman Mikamas,

Batu 1 ½, Jalan Seremban,

71000 Port Dickson, Negeri Sembilan

No. Tel: 017-3198279

Lokasi : Simpang ke Glory Beach Resort, bersebelahan dengan Syarikat Peguam Zailan & Co, Port Dickson

Perkhidmatan yang disediakan :

Akuan Berkanun (Statutory Declaration)

Ikrar (Affirmations)

Akuterimaan (Acknowledgement)

Afidavit (Affidavits)

Justifikasi jaminan (bail)

Sumpah wasi-wasi dan pentadbir

Pemula prosiding di mahkamah

Saksi Perjanjian Pinjaman Wang

Saksi Perjanjian Sewa Beli

Saksi Surat Kuasa Wakil (PA)

Tiada ulasan: