KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20121226

Perkhidmatan Membuat Perakaunan



Global Technocount Consulting berpusat di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) menawarkan perkhidmatan membuat perakaunan bagi syarikat-syarikat berskala kecil yang ingin mengembangkan perniagaan mereka.

Dengan akaun yang tersusun dan jelas aliran wang tunai serta aset membolehkan syarikat mendapat pinjaman mudah dengan pihak bank mahupun institusi seperti MARA, PUNB, TEKUN dan sebagainya.

Kami sudah membantu beratus-ratus syarikat kecil dan sederhana di sekitar Selangor dan Kuala Lumpur.

Kami terpanggil untuk membantu IKS di luar daerah Selangor dan Kuala Lumpur. Mereka juga berhak untuk memajukan perniagaan mereka ke tahap yang lebih tinggi dan mampu bersaing dengan produk-produk luar.

Kami mengenakan bayaran yang rendah oleh disebabkan kami membuat "community service" sebagai pelajar UKM.

Harga yang kami nyatakan bukan RM1000 yang sepatutnya dibiayai oleh syarikat untuk membuat perakaunan tapi dengan harga yuran bulanan RM200 sahaja, harga ini boleh dipertimbangkan lagi mengikut kapasiti atau saiz perniagaan tersebut, mungkin lagi rendah ataupun tinggi.

RM200 ini adalah harga purata kebiasaan  yang kami berikan. Harga ini murah berbanding dengan pihak lain yang menawarkan perkhidmatan seperti ini.

Kebiasaannya kami akan membuat seminar 1-2 jam untuk memberi penjelasan kepada pemilik syarikat betapa pentingnya perakaunan dalam sesebuah perniagaan.

Untuk apa-apa pertanyaan sila hubungi:

NAZRUL AZRIN RAZALI
GLOBAL TECHNOCOUNT CONSULTING
017-2729828

Tiada ulasan: