KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20110319

Adenovirus, perhatian kepada polis, SB, Ketua Polis dan Menteri KDN


Negara kita diancam satu lagi bala, iaitu Adenovirus yang setakat ini telah menyebabkan kematian 2 orang pelatih Pulapol. Saya tahu Blog saya juga dipantau oleh polis dan SB. Jadi saya minta sangatlah kepada pihak polis dan SB yang memantau Blog saya supaya menyampaikan mesej kepada pihak atasan mengenai kaedah untuk membunuh segala jenis virus yang terdapat di persekitaran dengan kaedah yang selamat, iaitu dengan menggunakan air sahaja yang melalui proses elektrolisis menggunakan mesin canggih untuk menghasilkan air elektrolisis yang boleh membunuh semua virus , insyaAllah.

Jadi tak perlulah nak pikul tilam-tilam untuk dibuang atau dijemur untuk membunuh virus tersebut.

Saya cakap ini ialah kerana saya amat bersimpati dengan para pelatih Pulapol kita dan wabak ini boleh berlaku dimana-mana.

Dan saya serius dengan apa yang saya perkatakan ini , bukan kerana saya pakar dalam perkara ini, tapi kerana saya telah berjumpa orang yang pakar dalam perkara ini, yang professional, yang ada ijazah yang diiktiraf, yang penting dia anak tempatan.

Kalau tak percaya cakap saya, boleh search sendiri di Internet dengan kata kunci Neutral Electrolyzed Water atau baca di pautan berikut http://aquaox.blogspot.com/2010/05/electrolyzed-water-applications-in.html

Neutral Electrolyzed Water (NEW) is produced near neutral 6.5 pH where the predominant antimicrobial agent is Hypochlorous Acid, the most efficient and efficacious specie of chlorine. Hypochlorous Acid kills microorganisms (bacteria, fungi, algae, spores, staff infections/MRSA and viruses).

Apa-apa pun kita manusia hanya berusaha, yang menyembuhkan dan yang membunuh Adenovirus ini hanyalah Allah yang Maha Esa.

Hidup di dunia hanya sementera, hidup di akhirat kekal sampai bila-bila

Tiada ulasan: