KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20100925

Misteri UFO di Kuala Lumpur terungkai




Apakah UFO atau piring terbang yang dilihat seperti laporan akhbar di bawah ini sebenarnya hanyalah UFO mainan yang banyak dijual di internet ? UFO seperti ini telah digunakan oleh pihak tentera dan perisikan di beberapa negara yang lengkap dengan sistem navigasi, kamera video dan sebagainya.

Namun ianya juga ada dijual sebagai permainan pada harga yang berpatutan hanya dikendalikan menggunakan alat kawalan jauh atau remote contol.

*********************

Terkejut lihat piring terbang

Harian Metro 24 Sep 2010

KUALA LUMPUR: “Pada mulanya saya terkejut melihat tiga objek asing berbentuk bulat seakan-akan piring terbang (UFO) muncul di depan mata ketika sedang menonton televisyen sebelum meluru keluar ke balkoni rumah untuk melihat objek itu.

“Saya dan anak perempuan, Dahlia Mohd Sabran, 18, cuba memerhatikan objek itu dan mendapati ia berbentuk bulat berwarna oren yang setiap satunya mempunyai enam lampu,” kata seorang usahawan, Rozaina Masran, 42, yang melihat kejadian aneh itu ketika berehat di kondominiumnya, di Bukit Jalil.

Katanya, objek UFO itu muncul sebanyak dua kali iaitu pada jam 11 malam dan 2 pagi kelmarin, yang terbang pada ketinggian 10 meter dari rumahnya.


“Saya percaya objek itu UFO kerana ketiga-tiganya berada berdekatan antara satu sama lain tetapi tidak bertembung.


“Sekiranya kapal terbang biasa, saya rasa mereka akan musnah kerana terlalu dekat,” katanya ketika ditemui di Balai Berita, di sini, semalam.


Menurutnya, UFO itu juga tidak mengeluarkan bunyi dan hanya mengeluarkan cahaya serta bergerak pantas kira-kira 10 saat naik ke angkasa.


Rozaina berkata, dia menceritakan hal itu kepada anak lelakinya, Mohd Hazril Syafik, 23, tetapi dia tidak mempercayai langsung dan mengatakan saya menipu.


“Kira-kira jam 2 pagi objek itu muncul dan tanpa berlengah anak lelaki saya terus merakamnya dengan video serta telefon bimbit.


“Kami mula mempercayai kewujudan UFO selepas melihat sendiri dalam jarak yang sungguh dekat,” katanya.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Terkejutlihatpiringterbang/Article

Beberapa laman web di bawah yang menjual UFO mainan di :

http://www.trendtimes.com/nmuseadrcufo.html
http://www.tootoo.com/d-rp11981422-New_Design_UFO/
http://www.high-techmagic.com/ufo.html

Tiada ulasan: