KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20081130

6 tahun tak bangun pulih dgn rawatan anak Rembau


Sahabat saya Sharizal merupakan anak muda dari Kg Sawah Raja , Rembau. Baru-baru ini saya jumpa dia di surau di Senawang , tanya dia buat apa datang sini. Katanya dia datang untuk merawat seorang pakcik warga emas di taman berhampiran yang sudah 6 tahun tak dapat bangun kerana masalah sakit tulang belakang. Pakcik tersebut sebelum ini ada mendapatkan rawatan dan nasihat pakar tapi tak berhasil lagi.

Sharizal kata lagi dia mengamalkan rawatan urut kiropraktik , refleksologi , bekam dan terapi herba. Menurutnya setelah 4 kali rawatan dalam masa tak sampai sebulan , Alhamdulillah dengan izin ALLAH , pakcik tadi dah boleh bangun.

Untuk maklumat lanjut bolehlah hubungi Sdr Sharizal 017-2218189. Sdr Sharizal adalah merupakan salah seorang sukarelawan Yayasan Amal Malaysia Cawangan N.Sembilan yang pernah menyertai misi membantu mangsa Tsunami di Acheh , Indonesia. Beliau hanyalah merupakan anak muda yang bekerja di kampung. Disebabkan beliau tidak mempunyai kenderaan selain motosikal pergerakan beliau hanyalah sekitar Rembau dan Seremban jika ada permintaan untuk rawatan.

Gambar di atas Sdr Sharizal membawa pakcik berkenaan jalan-jalan di taman permainan berhampiran.

Tiada ulasan: