KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20150111

Masih adakah yg sudi bantu keluarga yg kesusahan ini di Melaka?

Mesej di bawah ini saya terima pd pagi Ahad 11 Jan 2015. Mereka yg ingin membantu sila hubungi terus keluarga ini, Pn Anis 0105265224 ;

"tn hj sekarang ni anak saya yg tingkatan 1 dan darjar 5..pakaian dan buku selesai..darjar 5 bayaran sek ptg je belum bsyar. yg tingkatan 3 masih dlm urusan pindah sek, saya pindah ke sek berhampiran dgn rumah..keadaan suami saya sakit..x larat nak urus g blik ke asrama..bas awam nak ulang alik ke sek pun tak ada kat kg saya. dan masih belum beli buku lg.

yg tingkatan 5 yuran tahun lepas masih x berbayar..saya minta tangguh je sblm spm..cuma nak kenay beli seluar, kasut,dan buku...esok mula sek.

saya memang x boleh buat apa sekarang ni..hadap suami.. dgn mak saya juga sakit.."

Yang menerima info,

Hj Rozmal bin Malakan
Tel: 0122267406
FB: Rozmal Malakan
11 Jan 2015

Tiada ulasan: