KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20150128

Terima kasih Farmasi Aktif, Masjid Tanah, Melaka




Semalam saya paparkan sebuah keluarga yang kurang berkemampuan yang perlukan kerusi roda dan tongkat kaki empat. Alhamdulillah semalam ada orang beri sumbangan tunai. Saya buat carian di internet untuk farmasi yang berhampiran dengan keluarga ini. Jumpalah Farmasi Aktif.

Setelah di hubungi melalui FB, pengurusan farmasi ini memberikan harga yang berpatutan. Lalu saya masukkan duit sumbangan ke akaun farmasi ini untuk kerusi roda dan tongkat tersebut. Dan keluarga tadi akan mengambil kerusi roda dan tongkat yang sudah dibayar dengan mengunjungi farmasi tersebut.

Alhamdulillah, cukup mudah. Tak perlu susah-susah fikir macamana nak hantar dari Seremban barangan sumbangan tersebut. Semuanya dengan kemudahan FB, Whatsapp dan ATM.

Terima kasih Farmasi Aktif atas maklum balas yang segera.

Mereka yang ingin membantu mana-mana keluarga yang memerlukan pelbagai bentuk bantuan mungkin boleh cuba berurusan mana-mana farmasi berhampiran. Bantuan terus ke sasaran tanpa ragu-ragu dengan segera.

FARMASI AKTIF
MT 698, Komplex Perniagaan Masjid Tanah, Masjid Tanah, 78300, Masjid Tanah, Melaka
Tel :  06-385 3121

***************

Kisah sebelum ini ;

Ada sesiapa boleh bantu saudara kita di bawah ini? Sila hubungi saya 0122267406 , rozmal@yahoo.com

Hj Rozmal bin Malakan
27 Jan 2015

assalammualaikum..tn hj ada sesiapa yg boleh sumbang kerusi roda n tongkat kaki 4...dlm masa terdekat akan keluar hospital,dr x benarkan berjln, ,boleh menggangu sistem pernafsan.

Tiada ulasan: