KASIH SAYANG

KASIH SAYANG

20131120

Villa Nabila, ALLAH dedahkan realiti orang Melayu


Bila ALLAH izinkan seorang pengawal keselamatan menembak dengan kejam sampai mati seorang pegawai bank wanita, terdedahlah sindiket MyKad palsu yang terbesar serta mededahkan realiti betapa ramainya pendatang asing yang memiliki MyKad palsu.

Kini bila ALLAH izinkan seorang remaja 16 tahun tidur di rumah kawannya, ianya menunjukkan betapa bodohnya orang kita yang berlumba-lumba pergi tengok rumah yang mempunyai banyak jin dan syaitan tetapi tidak berlumba-lumba ke masjid dan surau yang mempunyai lebih banyak lagi bilangan malaikat.

Kepada mereka yang mempunyai twitter, Whatsapp, Facebook dan sebagainya, marilah kita seru rakan-rakan kita memenuhi masjid dan surau untuk solat jemaah dan mendengar majlis ilmu dengan pelbagai kisah-kisah ajaib para Nabi, para sahabat, para malaikat.

Jika tidak ALLAH akan izinkan lebih banyak lagi peristiwa-peristiwa yang membodohkan kita semua.

Remaja hilang di vila misteri dijumpai
19/11/2013 11:08am

JOHOR BAHRU - Remaja 16 tahun, Mohamad Izzat Izzudin Hussin, 16, yang dilaporkan hilang selepas masuk ke sebuah vila terbiar dikenali sebagai Villa Nabila di Jalan Skudai di sini telah ditemui pagi ini. Remaja terbabit ditemui di rumah rakannya di Flat Desa Mutiara di sini pukul 2 pagi. Ibu remaja berkenaan, Norhayati Mohamad, 38, ketika dihubungi pemberita mengesahkan anaknya itu telah ditemui. - KOSMO!

Tiada ulasan: